2014 blir ett bra år.

Som jag skrev i mitt inledande blogginlägg så befinner jag mig just nu i Australien. Jag har varit här i 3,5 vecka och reser hem nu på torsdag. Anledningen till mitt Australien besök var ett bröllop och då är det lika bra att slå på stort med fyra veckors semester. 
 
Har ätit gott, drucki gott och i största allmänhet levt lite för gott i fyra veckor. Jag längtar hem till rutiner och min kärlek. Fyra veckor utan honom har varit fruktansvärt, kan uttrycka det på följande vis: Prova aldrig detta, fyra veckor utan kärleken känns som fyra veckor i helvetet. I efterhand så kan jag villigt erkänna att fyra veckor var lite att ta i, det känns som om att man haft lite mycket dötid den sista tiden, men är lite stuck och beroende av de människorna man bor hos. Man vill inte vara till besvär eller ändra på deras planer och rutiner. Allt hade visserligen varit enklare om kärleken också varit här för så hade vi kunnat göra saker tillsammans. Hade jag vetat vad jag vet idag så hade jag aldrig bokat fyra veckor, men när jag bestämde mig för att åka fanns inte min kärlek i mitt liv. Jag har här och nu bestämt mig för att aldrig åka iväg på en långresa utan min andra hälft <3 Och jag vet att han tycker detsamma. 
 
Åter till rutinerna, jag längtar efter att få komma igång med träningen. Jag saknar hästarna och ser fram emot en fantastiskt år tillsammans med två fina hästar. Har dessutom världens bästa tränare till min hjälp, vilket känns fantastiskt! Jag ser 2014 som mitt år, året som inleddes med en resa och examen. När jag kommer hem blir det nytt jobb, flytt ihop med min kärlek och många andra äventyr står på schemat. Jag känner mig lyckligt lottad! 
 
Kram Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0