Beatrice -05

Tänkte börja med en prsentation av de två hästarna som jag rider och tävlar. 
 
Först ut är Beatrice "Bea", hon är född 2005 och är e. Bugatti Hilltop ue. Ravello. Hon har med andra ord en dressyrstam, men hon hoppar bra och tycker att hoppningen är hundra gånger roligare. Hon är en mycket bra dressyrhäst också, men jag är inte någon dressyrryttare. Jag tror att hon skulle lämpa sig kanon imom fälttävlan och jag funderar på att ta grönt kort och starta någon lättare klass. Bea är lugn, stabil, och trygg. Hon hoppar allt och är aldrig rädd för något när man är ute och rider. Hon har en stor vägvinnande galopp och framförallt så älskar hon att arbete. Bea ägs av en som heter Tina, jag började rida Bea när Tina väntade sina tvillningar. 

Har under år 2013 tävlar Bea upp till 110 cm, målet med henne 2014 är att starta 120 cm och eventuellt någon fälttävlans tävling. Vi får se, allt kan ju hända :) 
 
Dressyrträning sommaren 2013. 
Tävling November 2013. 110 cm
Tävling September 2013. 110 cm
 
Kram Malin
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0